13 Aralık 2007 Perşembe

İnceleme | Bmw 135 i Coupe

İnceleme Bmw 135 i Coupe

Bir spor otomobilin potansiyelini insanın gözüne sokması şart mı?Tüylerini kabartan ve çığlık atan bir hayvan gibi olmalı?Bana göre ağır başlı olmak iyidir ve 1 Serisi Coupe de bu konuda çok başarılı:Fazla göze batmıyor, kullanımda zorlanmıyor ama talep edildiğinde vahşileşebiliyor da.Eskiden küçük motorlu BMW sahipleri ,büyükleri kızdırmak için model amblemini söktürürdü.Bu otomobilde ise böyle bir şeye gerek yok,çünkü kimse bu görünüme sahip bir otomobilden bu kadar yüksek performans beklemez.

Jürger von Gosen açıklamasında bu şekilde yazmış.Keyifle okudum."Tüylerini kabartan ve çığlık atan bir hayvan gibi olmalı? " cümlesine hayran kaldım diyebilirim.Benim için bir BMW otomobili kışkırtıcı,sinsi ve keskin bakışlı olmalı.1 Serisi Coupe versionunda bunu görmek mümkün.Gerçekten son derece muhteşem denilebilir.1 Serisinde iç mekana gelindiğinde tipik BMW gördüm.Marş düğmesi ve kırmızı aydınlatma.Aynı şekilde tipik 1 Serisi donanımlar...Yuvarlak göstergeler,kalın ve ele iyi oturan direksiyon ve son derece başarılı ergonomi.Esneklikte ise 1.Sınıf bir esneklilik görüyorum.Etkliyici torku sayesinde 135i, hiç zorlanmadan yüksek ivmelerle hızlanabiliyor.Rahat güç dağılımı ve 3.0 lt'lik 6 silindirli motor ve çift turbo ,V8'leri aratmayan performans sağlıyor.Güçlü frenleriylede etkiliyici.Fren kabiliyeti kompakt sınıfta yer alan bir otomobil için mükemmel.Destekleyen koltuklara gelince, opsiyonel spor koltukların yan destekleri ayarlanabiliyor.İddiasız göstergelirine gelelim.Hız ibresi 280 km/s'de bitiyor,devir sayacı basit tasarımlı.Ortadaki bir ok,vites yükseltme uyarısı yapıyor. 135 i kim ne derse desin şahsi fikrim olarak kusursuz bir kompakt model .

Bmw 135 i Almanya satış fiyatı 39.000 €


Emre MERİÇ



Hiç yorum yok: